> Tar på krafterna

Godkväll. Nu är jag hemma hos gubben min. Hade nyss två kompisar här på en liten fika, äntligen är det heeelg för mig! Imorrn ska jag sova ut riktigt ordentligt ordentligt, ta det lugnt och ladda batterierna.

Det tar på krafterna att pendla varje dag och jobba 5-6 dagar i veckan. Att träna 2 dagar i veckan och komma hem till lägenheten som fortfarande är utan vatten. Att diska är ett rent helvete. Hatar att diska, men utan rinnande vatten och vatten som man måste värma på spisen är det totally fucked up. Ser fram emot då de är klara med badrummet och vattnet körs igång igen. "Bara" en månad kvar -.- jag kommer bli galen innan dess. Crazy!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: L i n a

hihi okej :) jag köpte idag två toppar men ska ha fler ännu :P

2010-02-26 @ 22:55:59
URL: http://liiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0