> NetOnNet för netbook

Det bar tidigare av mot NetOnNet. Jag hade bestämt mig för vilken netbook jag ville ha. Går fram till servicedisken med datorn jag vill ha. Vill ha den på avbetalning. Möts av att snubben säger: "Det gick inte igenom..." Jag tänker whaaat?! 
Han: "Ja, vad gör du? Studerar?"
Jag: "Eeh, nej, jag har fast anställning."
Han: "Jaha, men hur länge har du haft det då?"
Jag: "Ja, vad kan det vara. Ett år? Ett och ett halvt?"
Han: "Okej, men man måste ha haft fast anställning i 2 år minst för att få ta på avbetalning hos oss." Vafaaan tänker jag. Jag som suttit hemma och jämfört och övervägt hit och dit och äntligen var säker på min sak. Well, fuck it then. Irriterad som ett bi blev jag. That's life. Sure sucks sometimes!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0