> Kompis med Hilary

I'm up! Kan inte ens minnas när jag senast fick såhär mycket sömn. Sjukt skönt att sova var det vill jag lova (oj, jag kan rimma, haha). Sov t.o.m så djupt att jag drömde. Drömde att jag var kompis med Hilary Swank! Hon vart väl lite yngre i min dröm om jag tänker efter (hon är 34)... Hör och häpna, jag var så trött att jag inte borstade tänderna igår kväll. Det är inte likt mig! Har ni sovit gott? Drömt någonting skoj?


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen göra mig iordning. Är ju trots allt jobbdag för mig idag/ikväll också. Men snart är det helg, wihoo! Mackan sitter här och spelar gitarr i linne och långkalsonger. Den lilla apan har redan helg. Livet är orättvist^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Laila

haha man drömmer alltid så sjukt :P

2010-02-12 @ 10:46:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0