> Chokladfondue

Shohoo allihopa! Jag kan meddela att det tyvärr inte blev någon simning igår. Badhuset hade ändrat öppettider efter nyår och hade inte längre öppet till 23, utan stängde 19.30. Tråkigt som attan måste jag säga! Jag som t.o.m fått en nya bikini av lillasyster. En vit trekantsbikini med silverglittriga ränder på, skitsnygg!


Well, sussade hos Mami och company igår. Såg på "Let's Dance" och testade minisysters chokladfondue. Doppade vindruvor i den smälta chokladen. Var väl gott, men det hade förmodligen varit betydligt mycket godare med jordgubbar I think.


Idag har jag jobbat. Efter jobbet skulle det bli shopping av strykjärn, men de hade inte kvar den modellen som jag ville ha, så jag avvaktar lite med det. Just nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel. Åt nyss en näve pistagenötter, muuums! Love it. Vad hittar ni på?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0