46-års present

Min "plastpappa" fyllde 46 år förra helgen, men jag och Honey träffade inte honom förrän igår. Därav fick han presenten då. Detta:





Glöggprovarlåda samt tidningen Digitala Hemmet. Mycket uppskattat!

För övrigt håller lillasyster på att flytta nu, så det var därför vi var där igår. Spanade in hennes nya bostad och bil. Nice! Nu sitter jag hemma hons Honey och ska snart bege mig hemåt, först förbi ICA dock. Måste köpa pepparkakor till jobbet imorgon då vi ska ha "julmys". Hoppas minsann att min dunderförkylning börjar ge sig av ASAP för jag vill ju känna smaken av allt gott julgodis det bjuds på imorgon på jobbet! Hur är det med er?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0