Världens sötaste ärta

Ja, här sitter jag och Madde (probably the best room-mate in the world) o nördar oss framör varsinn liten vit laptop. Sött, jag vet =P Ser dessutom på Scrubs (love).

Imorrn måste jag ringa Telia eftersom det trådlösa bredbandet strular. Palla sitta här med varsinn sladd, liksom. Ska dessutom jobba imorgon. Jag och lillasyster (som jobbar på samma företag som jag) ska ta hand om hela butiken alldeles själva hela kvällen. Coolt, jag vet^^ Superansvar, minst sagt.

Bredvid mig ligger världens sötigaste lilla ärta, min Snöboll. Tissemissen, alltså. Inte lagt in mina bilder på nya datorn än, så kan tyvärr inte visa henne. Kanske kan jag visst det, förresten. Om jag kikar i blogg-arkivet. Yes, på den understa bilden i detta inlägget finner ni henne. Vad hittar ni på för skoj, btw?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0