Sovit dåligt

Sov ca 2 timmar inatt, gick upp tidigt, åkte till jobbet, jobbade. Har pinats av magont och illamående större delen av dagen, ingen höjdare. Efter jobbet var jag en sväng hos mormor och morfar. Träffade Hanni, moster och minisyster. Handlade sedan mat inför kvällen, åkte hem med den. Åkte och gymmade i 75 minuter med Mami. Duktigt!

Hemfärd. Dammsög och städade lite. Lagade tacos och åt. Resten av kvällen har spenderats framför datorn med mailen. Inkorgen svämmar nästan över. Nu är jag trött.

Imorgon bitti ska jag upp tidigt och duscha samt äta frukost. Packa väskan eftersom jag sussar hos Älskling imorgon, Får besök av eventuella kattköpare (som åker ända från Jönköping baraför att få se dem). Ja, så ser det ut just nu. Hur har er dag varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0