> Plugga vidare

Godmorgon. Vaknade för en halvtimme sedan och sitter nu och dricker morgonkaffet. Ska göra iodning mig såfort jag druckit upp, sen få i mig lite frukost/lunch. Får se om minisyster följer med mig hem idag och sussar över.

Imorgon bitti ska jag tvätta. Skulle förresten skicka in mina val till högskolan igår kväll. (Yes, jag funderar på att plugga vidare). Dock gick inte detta så bra eftersom de utbildningar jag vill gå har minst G i Matte B som förkunskapskrav. Jag som inte läste den kursen på gymnasiet. Har jag inte en chans då?

Får fixa det på fredag då jag sussar hos Mami istället. Hon bör veta eftersom hon jobbar på Högskolan jag tänkt gå på...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Marion

du kan läsa matte B ihop me mig ska läsa de i höst :)

2010-04-07 @ 19:29:55
Postat av: r

Hejsan, allt bra med dig?=)



kram

2010-04-07 @ 20:48:34
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0