> Nytt datorfodral

Jag beställde ett nytt datorfodral till min netbook förra veckan. Den kom igår, men var tyvärr fel färg. Tråkigt, för det är ju så jobbigt att skicka tillbaka och sånt. Skulle haft en svart/vit, med vit insida. Fick istället en svart/röd/vit med röd insida, vilket jag tycker var ganska fult. Hur perfektionistisk (finns det något ord som heter så?) jag är då kan ju diskuteras, men så tycker jag i alla fall.

Har nu mailat, och hoppas slippa betala frakten tillbaka om jag får byta den (borde man väl få, eller?). Well, såhär ser de ut.

Den jag beställde:


Den jag fick:


Syns inte på bilden, men om man lyfter på locket är det en såndär knallröd färg som riktigt sticker i ögonen. Hur "perfektionistik" jag än må vara, så är det väl egentligen en jäkla principsak att man ska få det man beställt, eller?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: sandra

hejhej :) allt bra?

2010-04-14 @ 09:57:00
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0