> Inlåst post

Jag är stressad. Måste hinna till systemet o köpa lite bärs till på lördag, o sen hem o äta snabblunch. Hade åkt nu på en gång om det inte var för att min mobil var helt urladdad. Måste ladda den några minuter, så den inte dör. Jag har nämligen supersvårt att minnas min pin-kod. Dör den så blir jag skitnervös o tror att jag inte ska lyckas få igång den. Förra gången den gjorde det slog jag fel kod 2 ggr, och på sista försöket gissade jag rätt!

För att övergå till någonting helt annat så håller de på att byta ut våra ytterdörrar hemma. I de nya dörrarna är det inte postlådor, utan man har ett låst fack på första plan istället. Jag o Madde har reagerat lite på att posten avtagit hemskt mycket den senaste veckan. Igår kikade hon in i den låsta lådan, och den var proppfull!

Det förklarade ju en del, men eftersom vi inte fått nycklarna till den lådan än, kommer vi inte åt den. Jag som beställt en laptopväska som jag väntar på. Den ligger förmodligen inlåst i lådan. Jag har gått o väntat på mina deklarationspapper hela veckan. De ligger förmodligen också inlåsta i lådan. Dagens I-landsproblem? OJA.

Nu får jag hoppas mobilen hunnit ladda sig lite, för nu stänger jag av här och åker in till stan. Trevlig helg, allihopa!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0