> Fel dörr!

Jag träffade Sessan igår. Hittade inte i tätorten jag växt upp i bott i 17 år, haha. Fick ringa henne och få vägbeskrivning till lägenheten (jag har bara varit där en gång tidigare) efter att ha kört fel. Avslutade samtalet då jag parkerade bilen, och detta bostadsområde har flera likadana hus/lägenheter, så hon säger att hon lämnar dörren på glänt så jag ser vart det är och bara kan gå in.

Första bästa dörren jag ser som står på glänt går jag ju givetvis in genom. "TJOHOO!" säger jag och stänger dörren bakom mig. Kikar in och i soffan sitter någon buddha-liknande filur, det var fel dörr! Jag blir livrädd, för människan ser verkligen sjukt creepy ut. Tittar inte ens åt mitt håll, men jag vänder på klacken och skyndar mig därifrån.

Ringen Sessan igen och hon kommer ut. Blev alldeles för kort visit denna gång då jag fastnade i trafiken p.g.a en olycka på riksväg 41.

Idag har jag (okej inte jag, utan Mamis sambo) bytt till sommardäck! Intressant, eller hur?^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag var också och hälsade på hemma hos henne igår! :D

2010-04-08 @ 23:42:36
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0