> Vitaminer

Idag blev det nästan likadan frukost som jag åt den 16:e (första inlägget under kategorin "Matvrak"!). Alltså Kellogg's Special K Red Berries, en skivad banan, lite russin och mjölk. Till det dricker jag en kopp cappuccino. De första två tvättmaskinerna är igång och klara om en stund.

Var jättejobbigt att gå upp idag. Snoozade i över en timme. Men nu äter jag ju frukost och har hunnit lägga i tvätten och sminka mig, så jag har ju gott om tid ändå.

Nu har höstmörkret börjat tränga sig på kvällstid... Stor skillnad mot för bara någon månad sen! Och vinterdepressions-människa som jag tyvärr är har jag börjat ta mina vitaminer nu i hopp om att bli lite piggare.


Vad har ni ätit/ska ni äta till frukost?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är likadan när det gäller vitaminer och sånt nu på hösten/vintern.. Tar en sådan där multivitaminbrustablett varje morgon, men jag tror faktiskt att det hjälper! :)



Puss&Kram <3

2009-09-24 @ 11:50:26
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: mathilda ohlsson

Skulle också behöva lite vitaminer, jag hade massa sånt hemma innan men det bara låg där tills jag slängde det hehe



saknar dig gumman!

2009-09-25 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0