> Rostat med ägg

Idag fick frukosten bli denhär:


Använde inte bananen jag köpte igår, var inte sugen på det. Blev istället rostat bröd. 2 med stekt ägg och 2 med inlagd gurka. Mumma! Det där med rostat bröd går periodvis för min del, och just nu är jag inne i en sån period. Men visst är det väl gott? Har dessutom cappuccino till. Jag äter bara frukost då jag börjar jobba sent. Onsdag - fredag. Och det är någonting jag har börjat bli duktig med nu på senare tid. Då jag börjar tidigt prioriterar jag helt enkelt inte frukosten, utan möjligen enbart en kopp kaffe. Och på helgerna blir det konstigt nog inte heller av att jag äter någonting på morgonen. Brukar ni äta frukost?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0