> Pitbull

Nu är jag hemma! Kom hem för en halvtimme sen iof, men var ju givetvis tvungen att kika igenom lite bloggar först. Gick bra på jobbet och jag fick gjort jättemycket. Får väl se om det finns ngt kvar att fiffla med imorrn, jag har ju förberett i princip allt infor imorgon. Ja, jag ska alltså jobba imorgon med. Ingen ledig lördag här, inte. Workóholic? Maybe. Sometimes. På söndag ska jag iaf vara ledig och jag ser fram emot att göra inte ett piss! Nice! That's what I'm talking about, baybe.

Älskling skulle ringa vid 20-tiden, men än har jag inte hört något från gubben min. Well, han ringer väl inom sinom tid I guess. På vägen hem från jobbet stannade jag och vid Statoil. Tankade bilen, köpte cigg och köpte givetvis nya Veckorevyn. Bloggnumret. Vilken blogg-nörd jag blivit (igen). Men vafan, det är en hobby och lite terapi att skriva av sig.

För mig blir det en ensam och lugn(?) fredagskväll. Tänkte ta tag i allt som behöver göras, samt göra lite mat innan jag kan relaxa. Men för er som ska parta kan jag rekommendera en riktig keep on dancin'-låt. Även om jag lyssnar på mycket blandat är det minsann väääldigt lite sånthär. Men ganska skön var den faktiskt. Varsågoda; Pitbull - I know you want me:


Vad säger ni, den vart väl partystämning till 100%, eller? Lyssnat på den 3 ggr på rad nu, så nu får jag nog lägga av. Annars blir väl konsekvenserna extremt jätte-festsug ;)

Nu blir det annan musik och lite matlagning. Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: lii

sv. tack så jättemkt <3

2009-09-18 @ 20:47:59
URL: http://teddiebeari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0