> Mina kreationer

Åh, jag kan inte slita mig härifrån. Har iaf tagit tag i den enorma diskhögen som jag inte hann med imorse (förmiddags). Den stod där ute i köket och hånade mig alldeles för länge. Men nu är den misnann veck. Muah!

Jag känner så innerligt mycket för att göra ännu ett personligt mästerverk. Alltså ett såntdär arrangemang (brukar man väl förresten kalla det när man fifflar med blommor?). Kanske ska kalla det kreation istället? Kan inte någon fylla år snart så man får göra en till? Kanske kan ha det som affärsidé och sälja sånna? Är ju så sjukt kul o göra dem.

Dessa har jag gjort änsålänge:



Det är väl fint?

Övervägde att öppna min Paradis-ask och proppa i mig lite choklad, men känns så tråkigt att äta en sån ensam. Tg en klubba istället för att stilla sötsuget. Nu måste jag verkligen ta tag i det jag inte hann, alltså. Sängkläderna ska på och väskan ska packas och det ska plockas upp här för det ligger saker överallt känns det som...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0