> Lastbilschaufförer

Shohoo! Nu är jag hemma hos Älskling igen. Gick bra på jobbet, fanns knappt ngt att göra alls. Har leverans på tisdagar, så brukar vara en väldans massa att göra. Men idag hade lastbilschauffören kört vilse, så varorna blev inte levererade förrän vid 2-tiden, och då slutade jag. Tur för mig, haha.

Efter jobbet gick jag hem till mumintrollen och åt lite pancakes. Sen tog jag min lilla bil hem till Älskling. På vägen höll jag på att krocka med en lastbil. Nöten till lastbilschaffis låg på helt fel sida av vägen. För lite sömn, kanske? Var dessutom heldragen linje precis innan (eller efter, beroende från vilket håll man kommer från) en rondell. Well, nu tänkte jag strax ta o pimpla i mig dagens tredje kopp kaffe. Hur har er tisdag varit, änsålänge?

xoxo
sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0