> Golden Elephant

Blev himlans dålig update igår. Inte en enda för att vara exakt. Katastrofalt =P Men nu så, I'm back on track! Jobbade igår och efter jobbet åkte jag hem till Älskling och Big Brother. Äldsta bonus-sonen var även här. Myspys. Blev att äta god mat och sedan åka in till stan när lillgrabben åkt hem till sin mamma. Åt och drack lite på Golden Elephant. Dock ingen alkohol för min del, eftersom jag körde. Men de andra gottade sig med bärs, whiskey, smirnoff ice och saké. J och J åt mat och jag, Big Brother och Älskling åt dessert. Blev glass- och fruktbuffé för mig och de andra åt friterad banan med glass.

Sen körde vi hem J och J, åkte till Ica där vi köpte pistagenötter (muuums), fullkornsthékakor, cigg och Coca Cola. Gott gott. Jag och min Babyboy skulle se på "GSI Johan Falk". Jag somnade efter halva filmen, men han såg klart den och tyckte den var skitbra! Blir till att se klart den sen för mig så jag inte missar den filmen.

Idag har vi inte gjort mycket. Lugn dag. Gott, finns ändå inte mycket att göra på söndagar. Vad hittar ni på idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

O, den filmen är jätte bra! såg den i förrgår eller nått :) miss you.

2009-09-27 @ 12:50:50
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0