> Försov mig

Sussade gott inatt kan man ju säga. Så gott att jag försov mig. Det trots att jag hade ställt två alarm. Inte bra, inte bra. Men jag ringde in min lilla skyddsängel (lillasyster) som fick hoppa in för mig första timmen. Tur som bara den att hon finns! Jag stressade som attan för att hinna, men kom ändå inte fram förrän 9.30. Skulle egentligen ha börjat 8.30. Men alla försover vi oss väl någon gång? Min chef sa till mig då jag ringde att jag inte skulle köra för fort^^ Schysst inställning, tycker jag.

Det löste ju sig iaf. Nu är jag hemma hos Baby Boy och Big Brother. Vad vi ska hitta på får tiden utgöra. Det enda jag vet är att vi ska laga god mat. Eventuellt blir det pastagratäng. Skönt med en lugn helg. Imorrn ska jag nog träffa Bästis. Wihoow, hon är minsann saknad så det skriker om det. Vad ska ni hitta på idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

SAKNAR DIG <3

2009-09-19 @ 16:07:50
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv, med mig är det toppen :) planer för helgen?

kram

2009-09-19 @ 18:14:11
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0