> Älsklings vattenkylning

Var relativt lugnt på jobbet idag. Mycket att göra de första två timmarna, men sen gick jag mest och drog. Ganska tråkigt att inte ha mycket att göra, men ändå skönt att inte behöva stressa. Finns för- och nackdelar med det mesta.

På vägen till jobbet mötte jag Miss Robin Hood i sin lilla pärlblå Skoda. Kul att se gumman, men tråkigt att liksom vara så nära varandra men samtidigt så långt bort ifrån varandra. Är ni med på vad jag menar? På vägen hem mötte jag Daddy Yankee med. Han jobbade tydligen, för han körde lastbil.

Åkte in till stan efter jobbet o mötte upp Älskling och Big Brother på tatuerings-studion. En vän till dem gaddade sig. Sen lämnade vi honom åt ödet o sa han skulle MMSa bild på gadden. Vi drog och käkade ute. Jag valde potatismos med köttbullar, vilket var jättegott. Älskling käkade pyttipanna med ägg och Big Brother fick i sig en hel kebabtallrik.

Nu anlände nog Älsklings vattenkylning till hans dator, så ska kika på den. (Ja, det gjorde den, han ser ut som ett barn på julafton, haha!)

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-21 @ 18:05:28
Postat av: Camilla

Skönt att det var lugnt på jobbet och inte jättestressigt! :) Hoppas att datorn blev bättre av vattenkylningen, även om jag nu inte vet vad det är för något. :P



Puss&Kram

2009-09-21 @ 19:50:47
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Marion

naaw vi möter varandra ofta ju jag hoppas att du hör av dig så vi kan lek lite längre det blev ju intelänge förra gången :s



//Bara Nicoles Robin Hood :) <3

2009-09-23 @ 11:29:58
Postat av: Anonym

naaw vi möter varandra ofta ju jag hoppas att du hör av dig så vi kan lek lite längre det blev ju intelänge förra gången :s



//Bara Nicoles Robin Hood :) <3

2009-09-23 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0