> Vilken film?

Förra citatet var taget ifrån "Finding Nemo". Det var min Älskling som gissade rätt. (Är nog för övrigt första gången som han slänger in en kommentar i bloggen. Har ju kommit på honom med att läsa den). Han har ingen blogg/hemsida så kan dessvärre inte länka honom. Men vi drar till med en ny, tycker jag! Vilken film?

"I've got ten bucks in my pocket and I have nothing to offer you and I know how the world works."

För säkerthets skull kan jag ju dra reglerna igen. Första personen som gissar rätt länkar jag! (Som vanligt, om någon gissar rätt). Våga chansa, filmen är jättekänd!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är ju Titanic, eller?

2009-10-27 @ 19:43:36
Postat av: Monkey

TITANIC DET VET JAG ATT DET ÄR :D

2009-10-27 @ 21:57:48
Postat av: MISSEXTRA

Har tisdagen varit bra?:)

2009-10-27 @ 21:59:42
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0