> Spindel på dörren

Hemma hos Honey nu. Hade världens hemskaste huvudvärk hela eftermiddagen på jobbet. Beskrev den som "den värsta huvudvärken i världshistorien", det vart alltså så illa att jag mådde riktigt illa. Men nu är det bättre. När jag skulle gå in genom ytterdörren här innan så vart jag tvungen att ringa på trots att det var upplåst och jag hade nyckel. Det var nämligen en spindel på handtaget, så Baybe fick öppna inifrån, jag vågade ju inte utifrån =P

Nu ska vi nog laga lite mat. Nej, förresten. Måste in i affären en snabbis först. Jag handlade efter jobbet, men fick visst inte med allt... Köpte iaf årets första julmust! Tog mig en rejäl klurre, men den smakede inte ens i närheten av så gott som årets första sipp brukar göra. Fast det kanske beror på att jag av min huvudvärk vart desperat efter värktablutter och svalde mina Alvedon med julmusten...

Nu ska vi bege oss till affären för att köpa ägg och mjölk. Sen blir det förmodligen stekt potatis med ägg och stekfläsk (typ "lite tjocka baconskivor" med lite finare kött). Hörs sen igen!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0