> Sämsta filmen

Jag och Älskling diskuterar filmer... Och jag berättar att den absolut sämsta filmen som jag någonsin har sett (pinade tyvärr mig igenom hela) heter "Flickan i källaren". Dess originaltiten är "Dungeon Girl". Kollade IMDb för skojs skull för att se vad den fått i betyg. "Hela" 1,6 poäng av 10 hade den kammat hem. Värdelöst poäng, men den förtjänade enligt mig inte ens det. Ni som inte sett den filmen, för guds skull, se den inte heller. Usch, fattar inte ens att de kunnat med att släppa en sån värdelös film. Det är ju pinsamt...

Så nu är min fråga; Vilken är den sämsta filmen ni någonsin sett?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vikarien är ju ingen höjdare alltså =P

2009-10-21 @ 02:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0