> Otrevliga, jäää...

Vart fullt upp hela dagen. Gick upp klockan 7, gjorde iordning mig för att jobba. Älskling var gullig och joinade mig på en kopp kaffe trots att det var jättetidigt. Jobbade till 14.30. Hade kunnat komma ifrån jobbet en kvart tidigare om det inte vart för en otrevlig, jäää...*** kärring som betedde sig så otroligt respektlöst och kom och handlade 1 minut innan stängning. Vi började släcka ner och trots att vi sagt att vi stänger rusade hon fram o tbx och drog ut på stängningen en hel kvart. Inte okej! Speciellt inte att hon vart så förbannat kaxig och otrevlig. Jag blev minst sagt förbannad.

Jag hade ju jättebråttom som skulle hämta Älskling hemma hos honom för att sedan åka iväg till hans kusin som fyller år idag. Skulle vart där vid 3-tiden, men anlände inte förränkvart i 4 någon gång. Fick bli en ganska snabb fika innan vi var tvugna att åka på the secret mission. Det gick inge bra alls. Ni får reda på vad det är senare, som sagt. Vi hälsade även på en vän som bor tillfälligt i stan.

Sen bar det av hem till Älskling där vi lagade mat, åt mat, såg på House och vi nu sitter och nördar oss framför datorerna. Ja, ungefär så har min dag sett ut. Stress, som vanligt, tyvärr. Hur har er dag sett ut?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0