> NetOnNet eller OnOff?

Kära svärmor hade köpt en hårddisk på NetOnNet. Det blev fel, hon skulle haft en S-ATA men kom hem med en IDE. Det blev visserligen fel p.g.a en inkompetent jävel som jobbade där. Hon hade skrivit ut ifrån hemsidan precis vilken hon skulle ha, men han gav henne ändå fel. Trots pappret han hade mitt framför nyllet. (Förmodligen hade han provisionsbaserad lön och gav henne fel med vilje baraför att få högre lön, IDE-hårddisken var nämligen 200kr dyrare).

Älskling säger till henne att det är fel och att hon måste ringa och höra om det är OK att komma in och bara byta. Hon ringer och förklarar att hon nyss var inne och köpte en hårddisk, men att det blev fel och hon vill byta. Hon har NetOnNet's hemsida uppe och när hon i luren frågar om artikelnumret drar hon det. Hon i luren blir som ett frågetecken och ber henne dra det igen, vilket hon gör. Hon förklarar för henne att det artikelnummer hon precis läst upp innehåller 6 siffror och att de bara har 5 siffror i sina artikelnummer.



Det blir tyst i båda ändar av teletråden och efter en stund tar Älskling luren och säger: "Men jag klickade in mig på kategorin "Dator" på hemsidan, och sen "Datorkomponenter" och sen... Tjejen i luren avbryter med att tala om att de inte har sådana kategorier på sin hemsida. Älskling börjar bli irriterad. Han säger till tjejen i luren att "Men jag sitter ju själv här och tittar på er hemsida och det finns visst." Tjejen: "På OnOff's hemsida?"...

...Oops, det var ju NetOnNet svärmor skulle ringa och inte OnOff. Så det kan bli, haha. Ganska så komisk situation, faktiskt^^ Hon är störtskön, min svärmor!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0