> Logitech G11

NU har jag äntligen fått tummen ur och köpt mig ett nytt tangentbord. Efter tre månaders klagande över mitt gamla som bara blir sämre och sämre för varje dag som går så kändes det som att det var dags minsann. Det blev ett Logitech G11 hemklickat nu ikväll. Gaming-tangentbord, egentligen. Men trots att jag inte är vad folk kallar en "gamer" längre så är det väl alldeles utmärkt med bakrundsbelysta tangenter, volymkontroll och USB-portar direkt i tangentbordet? Det behöver man faktiskt inte vara en "gamer" för att uppskatta.

Fattar inte varför inte alla tangenter lyser på bilden(?). Det gör de iaf irl. Både Älskling och Big Brother har sånna, så det vet jag.

Nyss spelade jag och min Honeyboy Far Cry 2. (Jag vet vad ni tänker, "nööörd", haha). Det var skoj, men jag tröttnade ganska fort för jag bara dog hela tiden. Nästan iaf. När vi stängde ner stod det typ 19-5 till honom. Inte så bra score för min del, nej. Och när den kaxnissen/ninja-jäveln kommer igång blir det helt enkelt för svårt för lilla mig många gånger =P Haha. Visst jag även jag mina bra dagar, men lite för sällan är det nog.

Nu tänkte jag gå ner o ta en cigg för att sedan borsta tänderna. Vad använder ni andra med stationära datorer för tangentbord? Sov gott sen.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0