> Lista

Lista
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Optimistisk
Favoritgodis: Marabouchoklad
Kläder just nu: Mjukisbyxor och linne
Musik just nu: Älsklings beatboxing
Sommarplaner: Sola, bada och bara njuta av semesterveckorna
Hur många kuddar sover du med: Två-tre
Spelar du något instrument: Guitar Hero?^^
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: Yepp
Snarkar du: Nej, jag är bara förkyld året om. Haha, ja, om jag råkar somna på rygg snarkar jag.
Stjärntecken: Väduren
Äckligaste insekten: Spinelfobi har jag, så får bli spindlar
Vad vill du jobba som: Önskar att jag visste det
Stökigt eller välstädat: Välstädat helst
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungee jump?: Hell yeah
Vad gör du om du får hicka?: Dricker vatten
Vad längtar du efter mest just nu?: Hemligstämplat

xoxo
Sanzetth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0