> Kvällsprocedur

Nu tycker Älskling att vi ska gå och lägga oss och sova. Fast i väntan på mig som har en sån hejdundrans lång kvällsprocedur sitter han nu och spelar gitarr.

Älskling: Kom nu, nu går vi och lägger oss, ser en film och föröker sova.
Jag: Ja, men jag ska bara ta bort sminket först.
(Jag fifflar med massa annat en stund)...
Älskling: Men gå och ta bort sminket nu.
Jag: Jaajaa, men jag måste bara skriva godnatt till mina läsare först också!
Älskling: Ååh, men då går jag sålänge. Säg till när du är klar...

Stackars Baybe, jag är så seg, haha. Men jag måste faktiskt ta bort sminket, ta ansiktscreme, gå på toa, byta om, ta av alla smycken, röka en cigg, borsta tänderna, skriva natti i bloggen och klibba in händerna i handcreme först.

Nu sitter han och sjunger som en liten seriefigur också, så jag får väl skynda på då innan han tappar förståndet helt, haha. Godnatti!

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

Hejsan, du verkar trevlig och snäll, fin blogg också :)!



Jag är med i sommarfreaks fototävling om att vinna ett uv-filter till min systemkamera och jag skulle verkligen behöva ett sånt. Har inte råd att köpa nämligen, kameran kosta en del. Skulle du kunna hjälpa mig genom att rösta på min bild. Bild nummer 1. Snälla :)?



Klicka här nedan för att rösta, tipsa gärna andra om det. Du har tills imorgon (tisdag) klockan 22.00 på dig. Du är verkligen bäst om du gör det.



http://sommarfreak.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Kommentera gärna tillbaka, älskar att läsa vad folk svarar :)!



Kram på dig!

2009-10-19 @ 23:48:39
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: Hilea

Jo tack, det är bättre.



2009-10-20 @ 05:44:32
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0