> Sultan och Malm

Idag har jag köpt en ny säng. SULTAN från Ikea för att vara exakt (plus SULTAN bäddmadrass). Blev också inhandlat ett sängbord, MALM från Ikea (färg: björkfaner). Nice, right? Oja, jag måste minsann säga att jag är väldigt nöjd. Blev lite hastig om-möblering i sovrummet i samma veva. Inte klart än, men kommer nog på hur jag vill ha det snart. Förhoppningsvis iaf. Sen efter hand så kommer jag eventuellt även köpa sängramen MALM från Ikea, tror jag. Tål att tänkas på ett tag till. Ingen brådska. Självklart gick sängbenen i samma färg som sängbordet, björk. Såhär ser iaf sängbordet ut:


(Bild lånad från www.ikea.com)


Visst är det väl snyggt?
Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle visa min lägenhet i bilder här i bloggen. Rum för rum, kanske något rum om dagen?... Då får jag en ruskigt bra anledning att städa riktigt ordentligt dessutom. En liten spark i ändan kan man säga. Jag bor ju faktiskt väldigt fint. Låter det som en bra idé? Inte just idag, kanske. Men kan ju börja nästa vecka iaf.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0