> Kommissarie Späck

Fick just ett mail om att det kommer komma ut en ny svensk film 2010. En parodi på "Beck" vid namn "Kommissarie Späck".

Filmens handling:
"Kommissarie Mårten Späck har kallats till en brottsplats där en kropp hittats genomborrade med knivar, gafflar, skedar och en högaffel och drar slutsatsen att det rör sig om ett självmord. 
Späck ser kopplingar till andra självmord och konstaterar att kåren fått en galen seriesjälvmördare på halsen. Hans råbarkade kollega Grünvald Karlsson hittar andra spår – något som leder till något större än vad de kunnat ana.

KOMMISSARIE SPÄCK har premiär 2010 är Sveriges första parodi på polisfilmsgenren. 
Filmen regisseras av Fredde Granberg och rollerna som Späck, Karlsson och Snusk spelas av Leif Andrée, Johan Hedenberg och Cecilia Frode."
(Källa).

Haha, det ska minsann bli spännande att nästa år få se vad det här är för någonting. Vad har ni för er denna fredagkväll? Jag dricker en kopp kaffe trots att jag inte borde. Tog faktiskt bara en halv kopp iaf^^ ...Laddar lite inför imorgon, ska ju upp jättetidigt och jobba...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag fick också det mailet och undrade vad det kan vara för en kul film. Måste se den iaf. ;) Denna fredagkväll händer inte mkt, slappar o degar. Men det är skönt det med måste jag erkänna. Nä, nu måste jag springa på toa, för jag är kinkenödig! :P ;D



Puss :-*

2009-10-23 @ 22:05:19
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0