> Julen närmar sig

OJ, så det snöar! Detta vart minsann inte vad jag hade väntat mig idag, den 16 Oktober 2009. Jag är nästan i lite chocktillstånd. Woow... Det bara väller ner mängder. Nu kommer vi ju ha rena rama tomtelandet i Borås snart. Kanske skulle jag köpt mig en julmust igår när jag var på Ica ändå? För att få in känslan lite bättre. Igår på jobbet sålde vi massa pepparkakor. Redan, kände jag då... Men ja, kanske är lika bra att få in känslan fullt ut isället? I måndags när jag packade upp tidningarna hade det även kommit julmagasin. Julkalendrarna och skumtomtarna har också anlänt på jobbet redan. Dock säljer vi dem inte riktigt än. IKEA har som de flesta vet redan skyltat temat jul. Julgranar och julgranskulor och sånt. Redan... Fast tiden går ju fruktansvärt fort. Är ju trots allt bara ca 2 månader och en vecka kvar till julafton. Julen närmar sig med stormsteg!

Bilden är tagen alldeles nyss ifrån mitt sovrumsfönster. Ser ut som regn. Men det är snö. Massor av snö.

Anyway, jag gick upp klockan 7 idag. Drack en kopp kaffe med Älskling, sedan gick han till bussen. Jag har hunnit köra två tvättmaskiner och har två som är igång nu. Har även duschat. Nu tänkte jag ta mig en välbehövd frukost för att sedan gå till tvättstugan igen. Har ni snö där ni bor?...

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha eller hur ;D oh snöar som fan här med :O

2009-10-16 @ 10:02:24
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0