> Honeys desktop

Gomorron! Blev väckt av minisyster som ringde och frågade om jag ville åka med till badhuset. Eeh, nej... Kul att bli väckt av telefonen den enda dagen på hela veckan man är ledig och faktiskt kan sova ut -.- (Dvs om  man inte har en minisyster som ringer.

Älskling är iaf hemskt nöjd över sitt desktop som han har på datorn, så han tyckte jag skulle lägga upp en Print Screen i bloggen på den. Så jag får väl ställa upp då^^ Snygg, eller hur?:


Ja, "den är clean" som han säger. Bilden fixade han iordning igår kväll. Filmen vi såg igår var bra, tydligen. Enligt Honey, alltså. Jag somnade ifrån den. Kanske inte så oväntat med tanke på att jag gick upp vid 7...

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0