> Greveholm

Åt lunch med Mami i förmiddags ja, som sagt. Blev take out, så vi åt hemma hos mig. Beställde kinamat, vilket var supergott! Efter det gick Mami till sitt jobb och jag åkte till mitt. Stressade som bara den, var skiiitmkt att göra på jobbet. Ska jobba imorgon med, och lär vara minst lika mycket att göra då, förmodar jag.

Blev bara jag, minisyster samt lillasyster och hennes pojkvän här idag. De andra skulle på fest. Minisyster ligger just nu och kikar på världens bästa julkalender på dvd. Gissa vilken? Mysteriet på Greveholm såklart! Finns ingen bättre än den. Vilken är er favorit?

Nu ska jag fixa ögonbrynen, sen tänkte jag ta och joina mini framför TVn och kanske fixa naglarna igen. Börjar bli dags nu. Ha en bra kväll!

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: amanda

ÄLSKA GREVEHOOLM!<3 och dig.

2009-10-10 @ 09:27:53
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Oh, kinamat! Det åt jag idag. :)



Jösses vad jag saknar Mysteriet på Greveholm! Måste skaffa mig den julkalendern. Jag tror antingen den eller Pelle Svanslös har varit mina favoriter.

2009-10-10 @ 16:46:25
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysteriet på Greveholm is the shit, men jag tror nog nästan att Jul i Kapernum är snäppet bättre... Tror jag, kanske.

Kram

2009-10-11 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0