> Ge och få idéer

Godmorgon! Vet ni vad? Jag har börjat fila på julklappar redan (bara i huvudet änsålänge, men ändå). I vanliga fall är jag ute sisådär några få dagar innan julafton. Men tänkte att det skulle bli ändring på det i år minsann! Vet visserligen inte vad jag själv skulle önska mig om någon frågar. Jag tycker det är roligare att ge än att , kan man väl säga.

Inspirationen har jag, men jag behöver lite idéer. Så mina frågor är; Har ni kommit på några julklappar än? I sådana fall vad och till vem? Vad har ni önskat er själva? (Om någon nu kommit så långt, vill säga)^^

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Anna Broberg

Haha, jag har faktiskt redan börjat köpa. dock köpt till Agnes kusiner. men dt är ju iafl. en början!

& jag önskar mej en systemkamera, o en ny radio till bilen =) haha! fast tror inte jag får detta.



Har du önskat dej ngt?



Kram

2009-10-23 @ 10:56:57
URL: http://annabroberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ohoj, vilken tomtenisse du är då =)

Tro det eller ej, men jag skippar allt som har med julen att göra i år. De senaste åren så har det faktiskt inte varit särkilt lattjo med julklappshoppande eller tomtar i bokhyllan, så vad är det då för mening med att lägga ner massa tjoffs på det?

Men vi kan kanske ha en liten myskväll i vanlig tur och ordning utan julklappar och baka pepparkakor eller ngt istället? =)

2009-10-23 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0