> Frukost och bloggar

Godmorgon! ...Okej, jag har faktiskt varit vaken en timme redan. Äter frukost o dricker kaffe nu. Blev två ostsmörgåsar till frukost idag. Ska snart hoppa in i duschen, sen ska vi åka och hälsa på Älsklings storasyster och hennes lilla familj.

Det gick för övrigt att somna om sen efter nattens lilla incident. Nu på morgonen har jag hunnit läsa igenom lite bloggar med. Måste alltid gå igenom favoriterna varje dag. Vilka är era favoritbloggar som ni följer?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

ÅH, Skogaholmslimpa med just Hushållsost är bland det godaste som finns! Det var nog minst 7 år sen jag åt just det. :O



Jag gillar så många bloggar, men varje dag kikar jag in min pojkväns systers blogg. Hon är verkligen sig själv och skriver precis vad hon känner för. :) http://sylvia.orgypistol.com/

2009-10-11 @ 15:22:35
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0