> Fest

Igår blev det faktiskt fest för första gången på riktigt länge. Åt got mat (Big Brothers och Älsklings supergoda pastagratäng), drack öl, shottade lite och smaskade på lita snacks. Älskling spelade lite gitarr, vi satt och pratade och hade det allmänt soft. Ja, just det ja, vi spelade "Grid" med. Skitkul bilspel som går ut på att drifta. Fotade en del, men utöver de bilder Joseph redan lagt ut på FB har inga andra laddats in i datorn än. Mina kommer i veckan om jag känner att jag vill lägga upp dem.

Jag måste faktiskt säga att jag börjat dricka jäkligt ansvarsfullt. För det första extremt sällan och igår åt jag ordentligt innan och när jag började känna av alkoholen pimplade jag i mig en hel liter vatten (Blue Keld björnbär). Så idag har jag minsann inte varit varken seg eller bakis. Känner inte ens av att jag drack igår.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Softat framför datorerna, ätit lite av det som blev kvar från igår och så. Så helgen har minsann varit great! Hur har er helg varit?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: amanda

det är nice baby, man ska dricka med måtta :)

2009-10-04 @ 17:53:53
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Duktig du är som har koll på din kropp gällande alkoholen! Speciellt skönt att inte bli bakis. ;)

Själv dricker jag aldrig, men man gör ju precis som man känner. :)



sv: Jag älskar den! :D

2009-10-04 @ 18:54:55
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att du slapp bakfylla! Helt ärligt kan jag säga att jag har haft tur att slippa bakfylla också, det är ngt som jag inte vill uppleva. ;)



Puss :*

2009-10-04 @ 19:04:15
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Cissianen

Duktig du är kortis =) Man har ju hört festa i lördags, bakis på söndan ett par gånger från dig=P

Min helg var skitkul om jag får säga det själv.

Pusskalas

2009-10-05 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0