> En silver-ring borta

Jag har varit duktig och städat handfatet och vad får man som tack? Att en av mina två favorit silver-ringar är borta =/ Inte okej, mina vänner. Usch. Nu får jag väl pallra mig iväg och köpa en ny för det känns naket att inte ha någon där... Åh, typiskt. Fattar inte att jag ska envisas med att överhuvudtaget ha den på det fingret. Den var ju egentligen för stor nu när det är kallt och händerna inte är lite svullna som på sommaren då det är jättevarmt. Borde haft den på tummen istället ju. Men ja, det är lätt att vara efterklok.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha jag vet, jag kan äntligen ha en av mina silveringgar bara för att det är vinter, men så fort jag slänger lite med handen så flyger den bort genom luften haha

2009-10-13 @ 23:44:22
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0