> Linas kvällsbok

Blev målning av naglar igår. Såg även på Linas kvällsbok. Första gången jag såg den och ja, vad ska man säga...? Den vart väl som andra svenska tonårsfilmer. Typ Fucking Åmål? Haha. Ganska rolig vart den väl, och bättre än jag förväntade mig. Kanske inte väldens bästa film, men helt okej =) Ni som sett den, vad tycker ni om den?

Måste bara på toa. Be right back!...

...Tbx! Blev kris, fattar inte att jag ska envisas med att sitta och hålla mig. "Ska bara göra det först, och det, och det, sen ska jag gå på toa)... Not good. Nu är jag iaf hemma hos Älskling. Firat hans Mami lite idag. Av mig fick hon en goodiebag. Hon hade sagt till alla att hon inte ville ha några presenter och eftersom jag så hemskt gärna ville ge henne någonting så tänkte jag att detta är ingen present utan en goodiebag ;P Smart, va? Var inte mycket, men iaf något. Tanken som räknas. Hon fick en fin bag med ett kort och en triss. I bagen var det 2 tidningar, en coca cola och en klubba. Allt i temat rött^^ På trisslotten vann hon 25 kronor, så hoppas hon drar hem storvinsten på nästa! Bild på goodiebagen kommer upp senare.

Vad hittar ni på denna lördagkväll, förresten? Någon kul film någon vill tipsa mig om? Sugen på att glutta film.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tycker Linas Kvällsbok är ganska bra, men det finns ju bättre. ;) Har inget filmtips sådär, eftersom jag inte tittat på ngt på länge. Men ngn som jag är extremt sugen att titta på är "Black Sheep", sett den? Den är rolig. ;D



Puss :-*

2009-10-10 @ 22:58:15
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men lilla du, den filmen såg vi hos Martina för flera år sedan =) Hade du glömt det? Aja, det är inte lätt att komma ihåg allt när man börjar bli gammal.



Miss you!

2009-10-11 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0