> Cupcakes och kaffe

Godmorgon. Igår vart jag hemma hos Mami efter jobbet. Fikade med cupcakes och kaffe. Mumma! (Cupcakes hade Minisyster och Nea gjort.) Efter det åkte jag hem till stan och tankade bilen, hämtade lite stuff och åkte faktiskt hem till Älskling ändå. Sovrummet gapade tomt hemma och jag kände faktiskt inte för att sussa i soffan. Men idag ska jag och Mami åka och köpa en säng till mig. Hon har nämligen ett släp. Skitbra! Jag vågar inte köra med släp, men det gör hon. Efter vi har lämnat sängen hemma ska vi äta lunch ute hade vi tänkt.

Nu dricker jag kaffe och ska snart åka hem. Iskallt ute är det också, så det lockar ju inte direkt att gå ut. Märks att det är höst nu och vintern är påväg. Mina händer gör ont som jag vet inte vad. Eksemen börjar arta sig och det känns åt helvete att det bara kommer bli värre och värre ända till solen och våren vågar kika fram igen. Looong way to go. Ett halvår av detta sucks.


Måste förresten skriva att mitt nummer numera är detsamma som förr. Nya mobilen är igång med nya abonnemanget med gamla numret. Bra, va? Och det vart första gången jag ställde det alarmet. Fy! Hemskaste och jobbigaste alarm-signalen jag varit med om. Den ska bytas. Nu ska jag borsta tänderna för nu är kaffet slut. Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Mathildaa

Ja det är inte alltid så lätt, själv tycker jag ju att färdig sytt är ganska smidigt det med =) men kul att göra det själv ibland :D

2009-10-08 @ 11:04:52
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: Mathildaa

Ja det är inte alltid så lätt, själv tycker jag ju att färdig sytt är ganska smidigt det med =) men kul att göra det själv ibland :D

2009-10-08 @ 11:04:52
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: m'

härligt :D här är allt bra :)

vad göru?

2009-10-08 @ 16:36:00
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Lea

Tack för en bra blogg! Ville tipsa om en grym sajt där man kan få GRATIS märkeskläder, smink och andra prylar... Kolla in

http://www.freestreet.se/?r=1115

2009-10-08 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0