> Biverkningar

Godmorgon. Fick sovit ut lite idag iaf, trots att jag mår som jag gör. "Nej, det är inga biverkningar på sprutan mer än lite ont i armen" sa en sköterska till mig igår. Eeh? Nähä? Är det därför jag har så ont att jag knappt kan ta på mig kläder själv, mår så illa att jag är på vippen till att spy och är stundvis så yr att jag måste lägga mig ner? Har hört att en del fått sjukskriva sig efter att de vaccinerat sig. I upp till en hel vecka! Inte okej. Jag måste jobba. Får väl se hur det går. Idag är det nog inga större problem iom att en onsdagkväll är relativt lugn, men imorgon ska jag börja en timme tidigare och vi har leverans. Leverans = En jäkla massa stressande och tunga lyft.

Att tvätta imorrn kan jag ju glömma. No way in hell att jag bär alla dessa kläder fram och tillbaka mellan tvättstugan och hemma. Absolut in med denna smärta (som finns där utan att jag ens behöver anstränga mig) en tidig torsdagmorgon klockan 7. Nope, forget it. Då lämnar jag faktiskt den till nästa vecka så jag har hela två veckors tvätt att ta hand om. Trots att det är skitjobbigt...

Någon som möjligen kan föreslå något bra smärtlindrande? Jag provade att ta två alvedon igår, men det hjälpte inte. Och idag är det ju som sagt betydligt värre än igår.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha man tackar :)



hoppas du får en bra onsdag!

2009-10-21 @ 10:57:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Hej söt :)



Den finns där under länken :D

2009-10-21 @ 11:31:37
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0