> Beställningen sänd

Nu är den första julklapps-beställningen sänd. Tänkte lägga upp en Print Screen, men har kommit på Älskling "som tycker det är ointressant med bloggar" med att läsa min blogg. Och eftersom en liten del av det jag beställde är till honom, är det ju onödigt att chansa. Är ju trots allt 2 månader och 1 dag kvar till självaste julafton. Vart förresten kul att se honom bläddra igenom och läsa nästan alla inlägg på förstasidan^^

Nu vill han att jag ska spela Hawx med honom igen. Hmm, vet inte riktigt. Man blir ju så in i norden yr i huvudet att av köra flygplan.

Funderar däremot på att göra någonting att äta. Kan ju vara bra att ha fått i sig någonting innan man börjar jobba. Jobbar ju 14-19 idag. Får förhoppningsvis tillbaka min bil idag med, som är på service. Lånar just nu en Toyota Corolla. Riktig familjebil med combi och allt. Vuxenpoäng till mig! Haha. Man känner sig pytteliten (okej, mindre än vad jag redan är) i den stora bilen.

Nejni, dags för frukost, kanske?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0