> Tissemiss-dröm

Godmorgon. Idag har jag fått sova! Weii, lucky me ;P Drömde om två små tissemissar som jag skulle skydda från allt och alla. En hade neråtböjda öron och var jättestor och helt mörkgrå trots att det var en kissekattbebis. Den andra var typ Sigge. Konstigt man kan drömma ibland... 

Nu har jag druckit morgonkaffet och tänkte ta och borsta tänderna. Sen så ska jag åka till någon liten håla in the middle of nowhere och förbesiktiga (stavas?) min bil. Får väl hoppas jag hittar dit och hittar tillbaka sen igen. Ibland önskar minsann att man hade en GPS.

När jag är klar med bilen ska jag till jobbet. Därefter ska jag hit och försöka koppla av innan det är dags för sängen och upp och jobba igen. usch, just nu känns det som att alla dagar är likadana (sova-jobba-sova-jobba...). That sucks, men till jul blir det väl iaf lite ledighet, hoppas jag. Vad ska ni göra idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0