> Suttit i telefon

Suttit i telefon ett bra tag nu. Pratat med fastighetsägaren till den olovligt uthyrda lägenheten, anmält mina stulna tillhörigheter till polisen, tagit bort min telefon och mitt bredband från gamla adressen och lagt abonnemangen på "viloläge" till den 1 Januari, försökt få tag i min juridiska kontaktperson utan resultat. Gick inte att nå honom förrän den 3 december, vilket jag tyckte var dåligt. Men så jag har iaf fått gjort en hel del denna måndagseftermiddag efter jag slutade jobba för dagen.

Nu ska jag snart åka en sväng. Hämta storebror och tanka bilen. Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Monkeeey Automatic

jag lider verkligen med dig, dom asen ska fast!!!!! du borde bussa din grabb på dem ;) jadu inte så mkt gj idag skola å så :P puss

2009-11-30 @ 17:27:28
URL: http://monkeeey.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hihi visst är den! Om du tyckte om den filmen borde du titta på de andra filmerna han gjort, verkligen jätte söta & roliga :D

2009-11-30 @ 18:02:14
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0