> Sughål i väggen


Gomorron. Jag är minsann uppe redan, trots att jag gick och la mig så sent. Håller på att tvätta nu, vilket är sååå tråååkigt. Jag tycker att man skulle kunna få ha en liten lucka med sughål i väggen (liknande en centraldammsugares funktion) där man bara slänger in smutstvätten, så kunde den sugas iväg till tvättstugan och så kunde det vara en tvättare där som tvättade allas kläder. Energisparade skulle det ju ändå vara med ständigt fulla maskiner! Sen så kunde det ju gå ett annat rör i väggen med rutchkane-funktion som tvättaren bara stoppade i kläderna i när de var rena och torra. Så kunde de hamna i lägenheten direkt. Smart, eller hur? Kanske en idé jag kan ta patent på i framtiden?^^

Det är nämligen så att vi har tvättstugan på 4:e våning (jag bor på 3:e). Så min smarta IKEA-tvättkorg med hjul drar jag bara med mig in i hissen och åker upp en våning. Anledningen till att jag tar hissen är för att den är så tung att bära, alltså inte lathet. Men nu måste jag tbx till tvättstugn igen.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0