> Möbler till mig


Nu har jag, Älskling och Svärmor varit hos Lotta och hälsat på. Sent kvällsbesök och utkik av möbler ;P Hon har nämligen rensat hemma och skänker bort lite. Jag valde ut och fick en grå skinnfåtölj, en TV-bänk (kan vara bra att ha en extra till exempelvis sovrummet), en hallbyrå/hylla (såndär smal modell) och en taklampa. Skitnajs, jag är otroligt tacksam för detta! Jag har ju trots allt en hel 3:a att fylla upp.

Stackars Älskling mår inte så bra. Han vaccinerade sig idag, så kanske är därför? Mycket möjligt. Men han kryar nog på sig snabbt får vi hoppas. Jag tänkte ta en sväng förbi vårdkliniken imorgon och förhoppningsvis få vanliga influensa-vaccinet (inte svininfluensan, för den tog jag för en månad sedan). Kan ju vara bra att ha den avklarad.

Dags för sängen snart, tror jag. Får hoppas jag får mer sömn idag än igår. Vad har ni gjort ikväll?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: maria

Gullig blogg! Bra innehåll dessutom :)

2009-11-24 @ 00:12:52
URL: http://kindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0