> Maxxat fullspäckad dag

Mossa mossa på er alla människobarn! (Känner ni igen frasen? Från Nicke Lilltroll som man satt och lyssnade på, på kasettband i början av 90-talet^^).

Det har varit en maxxat fullspäckad dag! Har inte ens hunnit blogga =/ Ajajaj. Gick upp vid 7 och åt frukost. Sussade ju hos Mami o company, och halv 8 var min frukost klar. Söta Minisyster hade gjort plättar till frukost som vi åt. Så sött =) Gjorde sen iordning mig och åkte och jobbade. Slutade 14.30, åkte till stan och köpte födelsedagspresent till Lillasyster som fyller 19. Köpte även en farsdags-present. Tror inte att Daddy Yankee läser bloggen, så kan nog skriva vad jag köpte. Bingo Lotto's julkalender och ett par strumpor.

Vad jag köpte till Lillasyster får ni veta imorgon när hon fått det. Vill ju inte att hon ska få veta (om hon läser bloggen). Hämtade även min datorskärm hemma eftersom datorn står hos Älskling och jag är här nu. Sen åkte jag till Baybe och här var A&J med. De stannade ganska länge, vi fikade, pratade kollade lite klipp på YouTube osv.

När de åkte gjorde jag och Älskling-Pälskling mat. Det blev stuvade makaroner och korv. Efter det kopplade jag in datorn och här sitter jag nu! Vad har ni gjort idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0