> Kycklingsallad

På jobbet hände det väl inte så mycket utöver det vanliga. Var ganska lugnt där idag, faktiskt. Betydligt mycket mindre stress än vanligt, vilket var skönt.

Efter jobbet satte jag mig lugnt och fridfullt min lilla pärla (bilen) och påbörjade min färd mot Honeyboy och Big Brother. Då jag sitter där och sjunger för full hals så ringer telefonen. Drar ner volymen på stereon fort som attan och svarar. Storebror tycker vi ska käka pizza, så jag plockar upp grabbarna och vi drar till pizzerian. Jag åt en kycklingsallad. Dömycket var det och jättegott var det. Dock åt jag så mycket att jag fick ont i magen, ajaj.

Efter maten hoppade jag och Darlo in i duschen. Sen hamnade jag tillslut (i vanlig ordning) här. Nu är jag röksugen som apa (haha, som om apor blir röksugna?!) och tänkte ta en cigg. Vad har ni gjort idag?


(Bild lånad från uppretad.se)


xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: sandra

sv : jadå det är bra :)

tack så jätte mycket.d

2009-11-25 @ 23:33:41
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0