> Köpa parfymer?

Tjingeling! Nu har jag jobbat klart för idag. Kom en knepig gubbe precis innan stängning som tyckte jag skulle köpa parfymer för 30 spänn =S Luktade vedervärdigt, så starkt att man nästan fick huvudvärk. Nejtack till sånt. Usch! Betalar hellre för en dyr parfym som luktar gott!

Efter jobbet var jag hemma en sväng och hämtade lite kläder. Köpte sedan kinamat och åkte hit. Nu har jag, Big Brother och Älskling ätit och är jättemätta! Jag tänkte ta och hoppa in i duschen strax. kanske Älskling hakar på?...

Vad har ni hittat på för skoj idag?

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Anna Broberg

Jag har bakat lussekatter & äntligen uppdaterat bloggen! Tänkte fråga vad du har för nummer? jag tänkte att jag slår en pling ngn dag, o att jag tar en tur ut till dej.. :)

2009-11-18 @ 21:40:03
URL: http://annabroberg.blogg.se/
Postat av: Idjjaa,<3

försöker få folk att gå med i min tävling! :).

2009-11-18 @ 21:50:54
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0