> Jag i blåsväder

Tråkig blogg på sista tiden här, jag vet. Men jag har ju hamnat i blåsväder som ni kanske läst. Idag har jag skrivit flera A4-papper med saker som är stulna. I veckan ska jag till polisstationen igen med alla papper samt bilder och annan information. Märker om jag får återse mina tillhörigheter av högt värde (mest för mig) i framtiden...

Detta har tagit jävligt hårt på mig, men de ska då fan inte lyckas knäcka mig. No way. Nya krafter att ta mig igenom det här ska samlas. De ska åka dit för det här, jag ger mig absolut inte.

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Natursmycken

nice blogg! Ha det Trevligt! besök mitt blogg för nya fina smycken. http://natursmycken.blogg.se/

2009-11-30 @ 00:40:13
URL: http://natursmycken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat, GE DIG INTE. Tycker du hanterar situationen mycket bra. Kram Sari

2009-11-30 @ 06:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0