> Internet fungerar

Shohoo! Är hemma hos Mami o company nu. Internet fungerer, weii! Jobbat och stått i hela eftermiddagen. Jobbigt som f-n, men vad gör man inte för money?^^ 6-dagarsvecka både denna och nästa. Det tar på krafterna kan jag tala om. Så som sagt, jag ska jobba imorgon med. Sen så är det ju fars dag på söndag så då ska jag hit igen. Lillasyster ska firas eftersom hon ska till London och inte hinner firas på födelsedagen och så blir det väl att ge någon Dubbeltriss eller något sånt till Daddy Yankee med. (Det smeknamnet har han haft de senaste 5-6 åren, vet inte riktigt varför)...

Men nu ska jag ringa Älsklingen och fråga vad han har hittat på idag. Passar väl på att säga natti med eftersom vi inte ses förrän imorgon eftermiddag. Vad har ni gjort för skoj idag?

xoxo
Sanzetth

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Okej :) Ja jag ska också jobba..



Vart jobbar du? :)



Kramar!

2009-11-06 @ 22:02:30
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Em

ja ok :) har du haft för dig denna fredag ? :)



kram

2009-11-06 @ 23:19:48
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

ju det var verkligen en mysig kväll igår :D.



skorna köpte min kille till mig,i din sko, på nätet. när han köpte dem till mig så var det dem sista. fast igår så såg jag att dem har fått in dem igen. dem är jätte bekvämma tycker jag :P

2009-11-07 @ 15:01:19
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0