> Inga skor kvar

Jag har inga sommarskor för alla mina par skor (förutom de tre stackars paren vinterstövlar som jag hade hos älskling) har Susanna Josefsson och hennes pojkvän Micke som jag tyvärr inte vet vad han heter egentligen stulit ifrån mig. De har som sagt även stulit min "arkivlåda" som innehöll pärmar med jobb-papper skolbetyg (original), fotoalbum med bilder ifrån min barndom, dagböcker från tidiga tonåren, mitt högtalarsystem till datorn, min externa hårddisk på 300GB innehållande alla mina personliga bilder ända sedan jag fick min första digitalkamera, bilder på mig som tonåring, från när mina kissemissar var bebisar, bilder från första lägenheten osv osv. Fy fan, gråten bränner i ögonen hela tiden. En hel flyttlåda med grejer, 2 ikea-kassar med DVD-filmer, alla julprydnader och en JÄVLA massa annat.

Fy FAN för sådana äckliga människor. Fy fan fan fan. Polisen är nu med i bilden och jag pallar inte längre trycket. Vad in i själva helvete ska jag göra? De har även mina två andra bilnycklar. Verkstadsnyckeln samt en kopia. Jävla as.

xoxo
Sanzetth


Kommentarer
Postat av: Anna Broberg

Va är det för jävla idioter?? blir så arg.. tycker så synd om dej! jag hoppas att du får tillbaka allt!! kramar Anna

2009-11-29 @ 09:43:25
URL: http://annabroberg.blogg.se/
Postat av: marion

men vfr har dom gjort så?? är det hon du hyrde lägenheten av eller??

2009-11-29 @ 16:36:01
Postat av: Mathildaa

Fy fan vilka idioteeer!!! Va fan är det för svin som gör så egentligen? vet du inte vart dom bor eller nåt? Det suger ju totalt kan man säga!!! Jag hade blivit så jävla förbannad! Finns ingen som ska kunna ta ens saker och sedan hota? Vad är det för fel på människor egentligen?=?!?!!

2009-11-29 @ 18:01:06
URL: http://mathildaa.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Men fan vad är det för idioter. Jag kan inte förstå mig på såna människor.



Min syster hyrde ut sin lägenhet i 2a hand med möblerna kvar och hon som hyrde den hade gått och repat alla möblerna, med en nyckel och snott massa saker.



Hoppas allt löser sig och att du får tillbaka allting.

2009-11-29 @ 20:38:39
URL: http://tillay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0